Wij streven altijd naar de best mogelijke match tussen interim financial en opdrachtgever.

Voor het realiseren van de beste match hebben wij een efficiënt proces ingericht
waarbij persoonlijk contact voorop staat.

Persoonlijke aanpak

Uit ervaring weten wij, dat als wij je goed kennen, dan kunnen wij je als interim financial plaatsen
waar jouw talenten het best tot hun recht komen en waar jij je het meest thuis voelt.

Daarom besteden wij veel tijd en energie om jou goed te leren kennen waarbij wij
ook aandacht hebben voor jouw vaardigheden, ambities en persoonlijkheid.

Stap 1

Eerste contact

Wil je via ons als interim financial aan de slag bij de overheid stuur ons dan een open sollicitatie of reageer op één van onze vacatures. Vanzelfsprekend kan je ons ook bellen of mailen of direct contact opnemen met één van onze accountmanagers.

CV Uploaden

Stap 2

Intake gesprek

Als je over de juiste kwalificaties beschikt en wij denken dat jij bij onze opdrachtgevers past, dan zullen wij je uitnodigen voor een intakegesprek. Tijdens dit gesprek gaan wij niet alleen in op jouw competenties en persoonlijke vaardigheden, maar wij willen jou ook leren kennen als mens. Dat vinden wij belangrijk, omdat wij altijd streven naar de best mogelijke match tussen jou en opdrachtgever.

Stap 3

De juiste match

Het kan zijn dat wij jou direct kunnen matchen en je al op korte termijn via ons aan de slag kan, maar het kan ook zijn, dat pas een half jaar later een interessante opdracht voorbij komt. In ieder geval zullen wij altijd vooraf met jou afstemmen voordat wij je voordragen. Ben je beschikbaar? Lijkt de opdracht je interessant? Wat wil je verdienen? etc.

Stap 4

Klikgesprek

Tijdens het klikgesprek maak je kennis met de opdrachtgever. Net als dat wij veel investeren om jou te leren kennen, besteden wij ook veel tijd en aandacht om onze opdrachtgevers te kennen. Wij weten precies wat zij belangrijk vinden. Als voorbereiding op het klikgesprek zullen wij deze kennis met jou delen. Zo kan je goed voorbereid het gesprek ingaan.

Stap 5

Opdracht

Tijdens de looptijd van de opdracht zijn er regelmatig contactmomenten. In het begin hebben wij een opstartbespreking. Ook tijdens de opdracht zullen wij regelmatig contact met jou opnemen om de voortgang te bespreken.

Stap 6

Evaluatie

Na afloop zullen wij samen met jou de opdracht evalueren. Wat vond je prettig? Wat vond je minder leuk? Daarnaast evalueren wij met de opdrachtgever.

Na de evaluatie houdt het contact niet op. Ook buiten opdrachten om, onderhouden wij namelijk contact met onze interim financials.